0

Каталог

Плитка для підлоги керамограніт
Плитка для ванної
Плитка для кухні
Клінкер, декоративна плитка
Плитка Мозаїка
Всі категорії плитки

Правила повернення товару, придбаного у компанії "Плитка Плюс"

Правила повернення товару
Протягом 14 днів після купівлі, за винятком дня придбання, відповідно до ст. 9 Закону України від 12.05.91 р. № 1023-XII "Про захист прав споживачів" у редакції Закону України від 01.12.2005 р. № 3161-IV клієнт має право звернутися до магазину для вирішення питання обміну чи повернення. Звертаємо Вашу увагу на те, що таке право не поширюється на поставлений товар "під замовлення".
Повернення плитки
Повернення плитки здійснюється виключно цілими упаковками. Наприклад, якщо Ви придбали 3 упаковки та 2 плитки - до повернення підлягають лише 3 упаковки.
Порядок повернення
Для повернення товару, покупцю необхідно скласти заяву, вказати паспортні дані та платіжні реквізити для повернення грошових коштів. Транспортування товару покупець забезпечує самостійно, власним коштом і самостійно відповідає за збереження товару під час транспортування. Представник компанії "Плика Плюс" приймає товар, оглядає його щодо дефектів та цілісності упаковки. Після цього оформляється акт прийому-передачі, виходячи з якого покупцю повертаються кошти.
Порядок повернення оплати
Повернення оплати за товар здійснюється таким же способом, як було здійснено оплату. Терміни повернення коштів залежать від форми оплати та можуть займати від 3 днів до 2 тижнів. До повернення не підлягає вартість оплачених послуг доставки, розвантаження, занесення чи будь-яких інших послуг, наданих компанією.
Повернення бракованого товару
Покупець зобов'язаний оглянути товар у момент одержання. У разі виявлення шлюбу необхідно сфотографувати бракований товар, зв'язатися з менеджером компанії "Плитка Плюс" та надати фотозвіт. Факт браку фіксується на момент отримання товару. Транспортування бракованого товару та постачання заміни здійснюється за рахунок постачальника.
Поставити запитання