0

Каталог

Плитка для підлоги керамограніт
Плитка для ванної
Плитка для кухні
Клінкер, декоративна плитка
Плитка Мозаїка
Всі категорії плитки

Рубрика "Питання-Відповідь"

Як відбувається повернення товару?
Протягом 14 днів після покупки згідно із законодавством (ЗУ «Про захист прав споживачів») клієнт може звернутися до магазину для вирішення питання обміну чи повернення.

Хоча термін допустимого повернення товару становить 2 тижні, ми можемо піти назустріч клієнтам та розглядаємо можливі варіанти повернення з уцінкою.

Будь-яке повернення відбувається упаковками, товар не повинен мати сколів та дефектів. Якщо товар був використаний для укладання або має нетоварний вигляд, він не приймається.
Ми стежимо і не залишаємо без уваги будь-які звернення наших клієнтів та вживаємо всіх заходів щодо вирішення проблем.
Які гарантії я отримую?
За бажанням клієнта, ми можемо надати сертифікати якості від виробника. Що стосується гарантії на кожен окремий товар, все залежить від виробника та особливостей товару.
– для сантехніки гарантійний термін від виробника коливається від 1 до 25 років; – для плитки, ламінату, паркетної та масивної дошки гарантійний термін залежить від технічних характеристик та умов експлуатації.
Я замовити товар. котрого немає в наявності?
Якщо товару, який ви хотіли б придбати немає в наявності, його можна доставити «під замовлення», для цього ми надсилаємо запит на фабрику.
Після підтвердження від фабрики та 100% передоплати замовлення відправляється в роботу.
Час виготовлення та доставки плитки:
Польща – 3-4 тижні,
Італія та Іспанія – від 30 до 65 робочих днів.
Важливо: доставка плитки здійснюється в кількості кратній упаковці.
Як довго потрібно чекати на отримання замовлення?
Товар, що знаходиться на нашому складі, відвантажується протягом 2-3 днів після оплати.
Якщо ж товар знаходиться на регіональному складі, переміщення займає трохи більше часу.
Як та якими службами здійснюється доставка?
Доставка по Україні здійснюється переважно Делівері або нашою кур'єрською службою. Про доставку ви можете прочитати тут.
Як сплатити за замовлення?
готівкою – в нашому шоу-румі
Після чого Ви обов'язково отримаєте бланк замовлення та товарний чек.

- безготівковий розрахунок – ви зможете здійснити оплату через будь-який банк на території України. Після оформлення замовлення ми надамо Вам рахунок-фактуру з реквізитами для оплати, дія якого триває 1 календарний день.
- онлайн-оплата – оплата через форму на нашому сайті. Докладніше про оплату тут.

Який товар не підлягає поверненню?
Товар "під замовлення" поверненню не підлягає, тобто, товар, виготовлений на замовлення чи привезений на замовлення покупця.